1.4.10

Tareeq dh balik rumah :)


Salam,

Tareeq dh balik umah jumaat lepas 19 Mac 2010. Teruja sangattttt.... tapi jaga tareeq masa umur 2 bulan lain dgn 9 bulan...heheee si bulat ni asyik nk bdukung je. tapi bestlah barula rasa jadi mama yang sebenar :)

i cuti 2minggu, Cuma masalahnye skarang bila dh start keja sok xda sapa yg boleh jaga tareeq...mmg pecah kepala nk pikir xkan nak ambik bibik kot?? eeee xnak la.... nk ambik private nurse? mmg ada tapi harga toksah cakap la...mahai xmasuk akai lnsung...nak tau brape? RM4k sebulan... maakkkaii....anak datuk boleh la. i jaga sendiri lagi bagus.

pikir punya pikir nmpaknya kenala cuti tnpa gaji 3 bulan. itu je jalan yg i nampak. insyaAllah moga tareeq cepat boleh minum pkai botol, boleh merangkak bleh la hantar dia ke rumah pengasuh nanti. Skarang ni tareeq masih on oxygen di rumah plus xpndai hisap botol...dah lupa hihihi :)

Sekarang pagi2 bukak mata nmpak tareeq...tareeq bukak mata nmpak mama... HEAVEN!!


apela yg diorang sembang agaknye...almklumlah dh 6bulan xjumpa

~Tick~

5 comments:

Raisah @ echah said...

seronok tgk Tareeq dah ballik umah... happy!!!

jujue said...

alhamdulillah...mesti best sgt rase kan? :)

LIP (^_^) said...

tikah...seronok sgt kak lip baca entry nih....happy for you too dear..

Salina said...

bestnyer..tareeq bila birthday nie..??tak sabar nak dtg umah cium pipi nie..hehehe..

kamilz said...

Alhamdulillah...

Moga Tareeq terus membesar dengan sempurna..

Takpe.. mama cuti jaga Tareeq.. esok besar.. Tareeq pula jaga Mama....

www.naqib.net