15.3.11

Empire Subang

Salaam

Siapa sini memang kaki jalan???
Ajak pegi mana pun dia on je boleh la geng ngan i ;)
Meh la ni nak cita sikit ni.
Aku memang jarang sampai ke subang adala sekali dua ikut mr.B pegi main DOTA kat sec brapa ntah.

Minggu lepas punya lepas kitorang pegi melawat Empire Subang kat Subang laaa...  Mungkin antara korang ada yang dah sampai tapi aku baru je tau jadinya shopingmall ni baru bagi kami. Jom kita tengok cerita bergambar :

Antara deretan kedai (memang saja tak nak kasi nampak nama kedai. korang datang sendiri la k ;))


Nampak tak objek yang bengkang bengkok di belakang tu? haaa tula dia tarikan kat Empire ni. Korang boleh terjun dari atas menggelongsor terus sampai kebawah... ada brani?? Kalau tak silap dari Tkt 5 sampai G floor kot.  Kalau nak, gambar korang boleh dirakam and kami yang kat luar ni boleh gelak-gelak sambil makan nasik beriyani Tarbush tengok gaya korang dalam gelongsor tu bahaha ;p

Semestinya kita cari tempat untuk budak-budak dulu.. Toy'R'us adaaa...


Yang ini i punya.... 

Haaa yang ni mr.B punya... haihhh lapa laaaa


Lunch at Tarbush

Keseluruhan kira boleh datang lagi la ke sini cumanya agak jauh dari Cheras laaaa...

~tick~

10 comments:

MIK'YAL said...

tareeq getting bigger & glad to know he's no longer on oxygen.high five boy!!

btw, teringin aku tgk makanan hg kt tarbush tu !

Mr B said...

For the rest of my life

I`ll be with you

I`ll stay by your side honest and true

Till the end of my time

I`ll be loving you. loving you

For the rest of my life

Thru days and night

I`ll thank Allah for open my eyes

Now and forever I
I`ll be there for you
I know that deep in my heart

I feel so blessed when I think of you

And I ask Allah to bless all we do

You`re my wife and my friend and my strength

And I pray we`re together in Jannah

Fadilah R. said...

saya suka jalan! walaupun i stay in seri kembgn, selalu jugak pergi empire tu.

Anonymous said...

eee...bestnya leh jejaln kt situ:)

~Mama Arfan~ said...

wei..aku baru order that hat utk arfan...tareeq dah dpt dulu dah..:D

ATIQAH TAHAR said...

MIK'YAL
thanks tasha. alhamdulillah tareeq dh off oksgen. time lapa ketaq2 lg best makan nasik tu weh... ahaha

ATIQAH TAHAR said...

Mr.B

ehehe mekasih :)

ATIQAH TAHAR said...

Fadilah. R

Fad awk ddk sri kembangan je ke? dh dekat sangat la kita ni :)
hi five kaki kuat jalan! ahaha

ATIQAH TAHAR said...

Anonymous

jalan-jalan dpt shoping lagi best kan? eheheh

ATIQAH TAHAR said...

Mama Arfan

Mas! nnt dh dpt serkup tu ambik pic arfan byk2 tau! tareeq bedal bapak die punye je.. ihihihh